- Katılım
- 29 Ağu 2021
- Mesajlar
- 307,239
- Tepki
- 2
- Puan
- 38
Xbox One Gamepad'imde sorun çıktı ve garantiye yollamak için Microsoft'a başvurdum. Kargo kodunu vs. gönderdiler fakat adımlarda fotoğrafta da gördüğünüz gibi sadece UPS'e başvurma var. İnternetten biraz baktığımda insanlar faturası vs. olmadan sadece kolu bir kutunun içine koyup üstüne mail ile gelen bir belgeyi çıkartıp yapıştırmışlar fakat bana öyle bir şey gelmedi. Bölgeden bölgeye değişiklik mi gösteriyor acaba, öyle bir şey yapmama gerek var mı?
https://www.*************/sosyal/eklenti/screenshot_8-png.1041493/
Konuyu görüp cevap...
https://www.*************/sosyal/eklenti/screenshot_8-png.1041493/
Konuyu görüp cevap...
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.